Menü
Търсене
Благотворителност

Вярваме в благотворителността, както и в безвъзмездното случване на добро. Заставаме зад редица благотворителни инициативи с лицата и имената си, защото сме привърженици на тезата, че доброто трябва да има име и че добрият пример трябва да се споделя.

Стремим се да подкрепяме различни каузи, както и да се вслушваме в пулса на обществото и неговите нужди. През 2020 г. един от фокусите ни беше подкрепата на медиците на първа линия в борбата с COVID -19. Успяхме да им дарим обеди чрез фондация „Благодаря ви, че ви има“, както и да се включим с финансово дарение за децата на героите в бяло чрез фондациите „Защото сме хора“ и „Благодаря ви, че ви има“. Регулярно снабдявахме с имунитетни продукти и плодове нашите колеги фармацевти.

Не забравихме и други групи на обществото, които имаха нужда от подкрепа. Закупихме коледни играчки, изработени от майки на деца с увреждания, от фондация „Оле, мале“.  Участвахме и в коледната инициатива на „Изненада в кутия за обувки“, като се включихме с продукти в грижа за детския имунитет.

 

Регулярно подкрепяме диабетни дружества, пенсионерски клубове и домове за възрастни с дарения и подходящи продукти.

Тук може да прочетете и за инициативата ни с фондация „За Нашите Деца“, свързана с това повече деца да растат в пълноценна семейна среда: https://www.doppelherz.bg/za-nas/podkrepa-na-deca-v-nuzhda/

Нашата цел е да покажем, че освен за своята печалба, бизнесите могат да мислят за множество социални каузи и да са в подкрепа на обществото.  

През 2022 година, за втори пореден път бяхме отличени с приза "Златно сърце" на Годишните награди за корпоративна социална отговорност и благотворителност на сп. "Business Lady". Като компания, която силно вярва в социално отговорния бизнес, ние всяка година надграждаме инициативите си в полза на обществото. Признанието, което получихме на церемонията по награждаването е за партньорството ни с Фондация "За нашите деца", което стартирахме през септември 2020.

С всяка закупена опаковка от продуктите ни за деца и майки Допелхерц, подкрепяме така важната кауза за “Превенция на изоставяне на бебета и малки деца’’. Само за първите шест месеца от партньорството дарихме над 16 000 лв., но по-важното е, че само за първите три месеца от годинана, благодарение на работата на фондацията, потребителите, които ни се довериха и закупиха продуктите с кауза, както и на други компании - наши съмишленици, успяхме да спасим от изоставяне 116 деца. Продължаваме заедно в името на това да помогнем на повече деца да останат в прегръдките на своите майки.